Retourneren
Retourvoorwaarden
- Je kunt producten binnen 2 weken na ontvangst retourneren. De termijn gaat in op de dag van ontvangst van je bestelling. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.
- Een product wordt alleen retour geaccepteerd als het in originele staat en in de originele verpakking wordt teruggestuurd. Daarom adviseren wij je om alles wat je geleverd krijgt goed te bewaren.
- Verpak het product goed zodat het tijdens transport niet kan beschadigen, komt het kapot/beschadigd bij ons aan wordt uw aankoopbedrag niet terug gestort.
- Bewaar het verzendbewijs dat je bij het PostNL servicepunt krijgt goed. Wij vergoeden zoekgeraakte zendingen alleen op vertoon van dit bewijs en na overleg met PostNL.
Indien niet aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan, behoudt GDKoi.nl zich het recht voor om goederen te weigeren of te retourneren.
Retourprocedure
U dient uw retourzending eerst aan te melden voor een juist retournummer, anders wordt uw pakket niet aangenomen.
Indien u uw pakket wilt retour sturen dient u het goed verpakt in te leveren op een PostNL service punt, www.postnl.nl/locatiewijzer
U kunt ook via ons een (verzekerd) retourlabel krijgen, deze kosten €7.95 per stuk, wij nemen dan het schade risico op ons.
Wanneer u een retourlabel toegemaild krijgt, kunt u deze uitprinten en op de retourdoos plakken. Bij inlevering van het pakket op een PostNL servicepunt ontvangt u een verzendbewijs.
Bewaar het verzendbewijs dat je hier krijgt goed. Als je deze niet krijgt, vraag er dan naar!
Als je retour wordt geaccepteerd krijg je het aankoopbedrag binnen 7 dagen na ontvangst retour gecrediteerd.
Bij het retourneren van een bestelling krijg je je verzendkosten niet vergoed.
FAQ’S RETOURNEREN
Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
In de meeste gevallen ontvang je binnen 7 dagen na retourneren je geld terug.
Wanneer krijg ik mijn aankoopbedrag terug?
Wij streven er naar het aankoopbedrag binnen 7 dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren.
Ik wil graag dat jullie mijn retourlabel regelen zodat ik minder risico loop, wat moet ik doen?
Wil je graag via ons een retoursticker ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen naar info@gdaquarium.nl
Of bel onze klantenservice op werkdagen tussen 10.00 – 17.00 uur op telefoonnummer 0524-222713. Zij helpen je verder.
Moeten de producten in de originele verpakking worden geretourneerd?
Producten worden alleen retour geaccepteerd als ze in originele staat en in de originele verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk, worden teruggestuurd.
Zorg er dus goed voor dat je alles goed verpakt.
Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via een PostNL servicepunt, www.postnl.nl/locatiewijzer.
Kan ik mijn producten na ontvangst ruilen voor andere producten?
Ja, dit is mogelijk. Je zult je (gedeeltelijke) bestelling retour moeten sturen, waarna wij het bedrag met je nieuwe producten verrekenen.
Eventueel krijg je dan wat retourgestort of dient u iets bij te betalen. Na ontvangst van deze betaling wordt uw nieuwe bestelling verzonden.