Garantie

Klachten
Controleer bij ontvangst altijd je pakket. Mocht je een defect constateren, is het product beschadigd of is er een verkeerd product geleverd dan kan je dit product binnen 14 dagen retourneren.

Natuurlijk kunnen er ook andere klachten dan hierboven beschreven gemeld worden. Dit kan bij onze klantenservice. Kijk voor de contactgegevens van onze klantenservice bij de contact pagina

Garantie
Gaat je product te snel naar je zin kapot, dan kun je via onze klantenservice een beroep doen op de garantieregeling.
Om een beroep te doen op deze garantieregeling, dien je de volgende stappen te doorlopen:

1) Stuur direct na constatering van het defect je verzoek met foto’s van het product naar klantenservice@gdaquarium.nl
    Je kunt ook bellen met onze klantenservice: 0524-222713 op maandag t/m zaterdag van 10.00 – 17.00 uur.
2) Geef je order of factuurnummer door (zorg dus dat je deze bewaart)
3) Je ontvangt zo spoedig mogelijk met een passende oplossing.

De bovengenoemde garantieregeling laat je overige rechten op grond van de wet uiteraard ongemoeid.

© 2007 - 2018 G&D Koi | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie